پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
در مسیر پیشرفت

در مسیر پیشرفت

- 1402/04/06

رئیس پارک علم و فناوری خراسان و معاون پشتیبانی فناوری این سازمان با حضور در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هیئت مدیره و قائم مقام شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست که صبح امروز در محل برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شکل گرفت، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و معاون پشتیبانی فناوری این سازمان با هیئت مدیره و قائم مقام شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

هدف از برگزاری این رویداد توسعه فضای کاری و افزایش تعاملات در مسیر سازندگی عنوان شد و بر حضور شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در پارک علم و فناوری خراسان برای حمایت از شرکت‌های هم‌زمینه و رشد و شکوفایی آن‌ها تاکید شد.

این نشست همچنان ادامه داشته و در خبرهای بعدی شرح کامل آن تقدیم خواهد شد.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.